solen skiner

tjollahopp, sol i dag unnnnderbart!!! men det e lite kyligt ändå, men jag e glad att solen skiner på oss iallafall.
I dag har jag fixat och ringt viktiga samtal, käns skönt när sånt e gjort, det lixom ligger över en som ett mörkt moln, jag har fixat och donat med försäkringskassan och har fått i hop det med mina mammadagar, jag får dom att räcka till 15 agusti och den 16 agusti så träder havandeskapspenningen in, så det blev perfekt.

I dag blir vi hemma, Ida har tre kompisar här som jag snart ska grädda pannkakor åt, men i morgon så bär det av in till ikea för lite shopping, ska möta upp mamma där me. Måste kolla in en ny spjälsäng till bebis och madrass och sen blir det nog lite smått och gott, det blir lätt det på ikea!


Kommentarer

Postat av: I våran lilla vrå

du har fullt upp du hela dagarna låter det som... (fniss)... kanske är så med många barn, vad vet jag?! Men glöm inte bort dig själv!!



kram

Datum: 2009-06-16, Tid: 13:53:05
Bloggadress: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0