fotbollsskola

ja då va sommarlovet i full fart, men med ett jäkla tråkigt väder. Grabbarna har jag precis kört till första dagen på fotbollsskolan, så dom kommer va där till 15.30. hela veckan håller det på, eller ja fram till torsdag i allafall, sen e det midsommar?????? helt sjukt, tycker jag, har inte direkt nån sommar känsla, men vi får hoppas att den kommer och likaså det fina vädret.

I dag funderade jag på att ta en sväng till ikea, men jag orkar inte, det får bli thuns i stället, grabbarna behöver ett varsitt regnställ. Vi får se om jag kommer i väg, jag har en liten latmask i mig i dag.

hörs sen, kram

Kommentarer

Postat av: I våran lilla vrå

ibland måste man få vara lat oxå (ler)

Datum: 2009-06-15, Tid: 10:40:10
Bloggadress: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ibland måste man få vara lat, och vila. Kanske är det magen som får bestämma idag?



Hoppas att du får en bra måndag! Kramar Cissi

Datum: 2009-06-15, Tid: 11:06:58
Postat av: Linn och Benglund

Hejsan Svejsan nu har vi veckans blogg på vår blogg om du vill vara med går det anmäla sig till på Onsdag och på Torsdag utser vi finalisterna.



Lycka till ! :)

Datum: 2009-06-15, Tid: 11:30:46
Bloggadress: http://andraavenyyn.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..

så roligt med fotbollsskola..

det gick min son på när han var liten.. så liten han var då "minns tillbaka"..:)



hoppas ni mår fint..kramar

Datum: 2009-06-16, Tid: 09:38:54
Bloggadress: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0