sömnlös natt

nu dricker jag mitt morgon kaffe, kl e 11.50
vi sov ganska länge i morse, 09.15 gick vi upp ur sängen, så skönt, men natten va värre, Jag kunde inte somna och när jag somnade så låg jag och vände och vred på mig, börjar kännas att man har en mage i vägen liksom hihi, jag e ju van att sova på mage och det har gått bra fram tills nu, lägger jag mig på mage nu så blir grabben  arg på mig och börjar sparka för fullt. Och Alva skruttan vaknade 2 ggr och ville ha välling. Så vi förtjänade att sova länge i dag.

I dag tänkte jag ta alla barn och åka till nickis lekland, passar bra en dag som denna , vi ska få i oss lite lunch nu bara sen åker vi!

ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Cissi

Usch såna nätter är jobbiga. Hoppas att lillen sover bättre i natt då!



Kramar Cissi

Datum: 2009-07-10, Tid: 14:49:50
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tackar! :)

Den ska fixas lite till med i augusti och sedan så blir det ett par till gjorda på samma gång, skulle jag tro... Hihi!

Kram och hoppas ni får en bra helg!!

Datum: 2009-07-10, Tid: 17:30:55
Bloggadress: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0