brio på väg

god morgon eller förmiddag kanske, vi har legat och dragit oss rätt så länge i dag, men va gör det?? det e sommarlov.
har presis tagit en härlig dusch och gjort inpackning i håret, och barnen ska strax ut i poolen och bada, själv sätter jag mig i soltolen med en kopp kaffe.
I dag ska våran syskon vagn som vi beställt komma enligt hon i butiken jag pratade med i går i allafall, så vi får se om dom hör av sig, vi köpte ju en brio double wave efter alla om och men, och det blir nog jätte bra, sist vi hade syskonvagn till Rasmus och Ida så hade vi en emmaljunga men det kan va kul att testa en brio nu, e ju jätte nöjd med Alvas brio race, så vi testar syskon vagnen me. Köpte även till brios mjuklift som bebis ska ligga i.

Åhhh nu har jag verkligen börjat längta till Henriks semester, han jobbar den här veckan och nästa, sen så e det ledigt i 4 veckor.
Första veckan drar vi till kolmården, har hyrt stuga där i två nätter, ska bli jätte mysigt.

nepp nu väntar barnen på mig, vi höres alla goa.

kram

Kommentarer

Postat av: ☆Linda med familj och LillRockarn i magen♥

Åhh jag mår jätte bra nu och jag hoppas att dte håller i sig för nu älskar jag allt med att vara gravid igen :)



Dock ska vi in på extra UL osv då mitt SF mått har ökat med 3 på mindre än 2 veckor...



Hoppas att allt är bra med dig.

Kram

Datum: 2009-07-15, Tid: 12:53:32
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: vicke

Datum: 2009-07-15, Tid: 18:27:28
Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/8783vickesblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0