går dagen

tack alla som grattade oss på bröllops dagen i går!!
vi haade jätte mysigt. Jag lagade ordning inbakad fläskfile med potatis och rödvinssås, mumma blev det. När Henrik kom hem från jobbet så fick jag ett fång röda rosor med brudslöja i, så vackra. Jag köpte en parfym till honom, Lagerfeld.
Hela köket hade vi tänt med stearin ljus och värme ljus, jätte mysigt, barnen va oxå med självklart, dom njöt dom med.

Va ju in till stan på förmiddagen oxå och skulle handla lite höst och vinter kläder till barnen, hittede lite gran i allafall, men jag måste ta en dag till och helst ensam, jag får åka nån dag i helgen , det e skönare att kunna gå utan barn, man hinner lite mer då.
men här e lite utav det jag köpte

 jacka till Emil
klänning till Ida

  

sen köpte jag ett par byxor åt Rasmus men måste in och byta dom, de va för små.

Nu ska jag försöka söva Alva sen ska jag städa och fixa lite här hemma!

Kommentarer

Postat av: ♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Hej gumman.

Vad härligt att ni hade det underbart igår :)



Måste fråga dig en sak, vad vet du om igångsättning? vad händer osv???

Oj det blev mer än en fråga, men jag har blivit nervös nu när barnmorskan pratar om det. Ska träffa läkaren om någon vecka och barnmorskan varje vecka nu.



Kram

Datum: 2009-08-26, Tid: 18:25:42
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: ♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Aha, tack då vet jag det :)

Längtar tills allt är över då jag har så himla ont nu :(

Kram

Datum: 2009-08-26, Tid: 23:10:23
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: ♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Tack så mycket, hon väckte mig i morse med orden. Mamma nu får du faktiskt vakna för vi måste fixa mitt hår. Jisses det börjar redan... ÅNGEST!!!!!



Allt bra med dig annars????

kram

Datum: 2009-08-27, Tid: 09:11:21
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh vad mysigt det låter! Hoppas att ni får en fin torsdag. Kramar Cissi

Datum: 2009-08-27, Tid: 11:11:05
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej vännen!

Tänka sig att det har gått 8 år sen den stora dagen! Våran närmare sig och då är det 6 år...=)

Hoppas att ni alla mår bra och nu har jag försökt tagit tag i mitt bloggande igen...har varit lite torka pga många anledningar!!!

Hälsa familjen!



Många kramar mig

Datum: 2009-08-27, Tid: 12:27:24
Bloggadress: http://arentunalata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0