spjälsäng

I dag ska jag och Alva in till stan, ska bla köpa en spjälsäng.
Henrik stannar hemma och bygger lite, sen när barnen slutat skolan så ska han till läkaren med Ida, hon har haft ont i ena örat nu ett bra tag men ingen feber, men det e lika bra att kollla upp det man ska ju inte behöva gå runt och ha ont.

När jag e inne i stan tänkte jag ev gå in på H&M och kika efter lite vinter overaller och sånt, det dimpte ner en bonus check i vår brevlåda i går , 150 kr på H&M, så det passar ju bra nu när man ska förbereda inför kallare tider.
Får se hur länge jag orkar va inne i stan, börjar faktist känna mig rätt så stor och otymplig nu, har även börjat få lite "förvärkar" det känns som molande mensvärk i mage och rygg.

ne nu ska jag ta och komma iväg.

Kommentarer

Postat av: ♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Vilken snygg tattoo du har skaffat dig, vågar inte tattuera mig när jag e gravid annars så hade kanske min vatt färdig nu...

Kram

Datum: 2009-08-20, Tid: 20:56:33
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: vicke

Tittar in och önskar dig en trevlig helg

Datum: 2009-08-21, Tid: 08:35:17
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.10912886

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0