baka baka baka liten kaka....

sätter mig här en snabbis nu!
ja det e full rulle hela tiden, Idag har jag bakat och pysslat hela dagen, eftersom våran älskling Rasmus fyller 7 år i morgon.
Sen nu på kvällen så va vi med grabbarna på deras första fotbolls träning för i år, kul att det e igång nu igen, grabbarna älskar det. Sen va det bara att gå hem och stoppa barnen i badkaret och sen kvälls fika och läggdags, henrik har suttit och gaddat hela kvällen, det blir lite ensamma kvällar emmellanåt när han tattuerar, men det går bra tycker jag, och det e så kul att han har hittat nått som han verkligen brinner för och e jätte duktig på, så det unnar jag honom verkligen!! Sen e de ju inte varje kväll.

Nu e det lugnt och tyst här hemma, alla barnen sover, så nu e det nog läge för att slå in paketen och förbereda tårtan.

go natt på er!

Kommentarer

Postat av: attis

Hallojsan. Visst är det härligt när alla dessa sommaraktiviteter kommer igång. Man ser hur alla barn tinar fram ur vintermörkret. Ha en jätteroligt kalsa i morrn.

Kram

Datum: 2009-04-27, Tid: 21:19:40
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0