Pannkakor till alla

I dag har det varit full rulle! Barnen har haft sina två kusiner här Hanna och Elias, eftersom skola och dagis har varit stängt idag så kunde de lika gärna komma hit och leka så att de slapp gå på fritids.Sen hade Ida även sin " kärlek " Lukas här, så när det va dags för middag så stekte jag  åannkakor för ett helt kompani... he he, men det e bara kul tycker jag! Sen när Lindah kom och hämtade sina barn så tog hon med sig Emil hem så han blir kvar där över natten. Nu e Ida på kyrkansbarntimmar och Rasmus e på fotbollsträning, jag ska gå och hämta Ida nu snart och även ta hem lilla söta Michelle, eftersom hennes mamma o pappa e inne i stan och shoppar. Skönt att man kan ställa upp för varandra!!  I morgon bär det av tidigt och lämna barnen hos Micke och Lindah så att jag kan åka på möte på jobbet och sedan åka in till stan och handla det sista till festen..jihhooo. ska köpa stay ups till henrik... how weird isnt that??

Kommentarer

Postat av: Thess

ÅÅÅÅhhh va vi längtar!!!



Hmmm har jag sagt d förut eller???

Datum: 2008-09-26, Tid: 12:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0