denna underbara tid


Vilken underbar tid det här är, kunna gå hemma och passa barnen och bara njuta!! Ta hand om hemmet och barnen det e det bästa jag vet. Vi har nog haft enormt tur som har fått så lugna och snälla barn, men risken är ju att man aldrig blir mättad på det..... skulle nog kunna tänka mig en liten knoddis till. (hi hi ). Det är många som kanske har åsikter om det, men varför?? Jag är faktist bra på det jag gör om jag får säga min mening. Sen har Henriks mamma spått att vi ska få en till liten.. en pojke säger hon.. mys mys. men Alva får nog kanske växa lite till, och jag njuter och njuter, barnen njuter också utav att mamma går hemma och finns där för dem hela tiden. Vi får se vad framtiden har åt oss familjen Ahlqvist..... kanske kommer behöva köpa ett slott om alla ska få plats.. ( tihi hi hi )

Kommentarer

Postat av: Thess

I Sverige har familjer i genomsnitt 1,8 barn per familj... Men om ni har så många måste flera familjer vara barnlösa... eller hur?



Självklart ska ni ha flera!

Datum: 2008-09-15, Tid: 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0