Jag och tjejerna

 Jag och Ida & Alva drog in till uppsala i dag på förmiddan för att handla lite. Mys mys att åka in och shoppa lite bara vi tjejer!

 Vi passade på att gå in på skopunkten när vi ändå hade vägarna förbi (ha haha) och vilken tur att vi gjorde det!! för att Ida hittade de här skit snygga stövlarna till sig.... jo hon behövde faktist ett par!!

Sen efter några timmar i stan så åkte vi hem till Nadja och Fredrik och där blev det en kaffe och snacka lite skit.. sen tog vi med oss deras dotter Hope, eftersom hon skulle sova över hos oss i natt och va med på våran tjej mys kväll.
     Japp, ni som ni ser så har vi ätit godis och tittat på BRATZ THE MOVIE!
Jopp! den va faktist bra, det va den otecknade . OCH jag förstår nu varför alla småtjejer e så mode och utseende fixerade!! hhhmmm. I och försig så e det väl bra att barnen bryr sig om hur de ser ut och så, men det kanske börjar lite FÖR tidigt i bland kan jag tycka. Nåväl så e det.
ne nu ska jag bära in tjejerna i sängen för de har nämligen somnat i soffan, så natti natti på er alla

Kommentarer

Postat av: Johanna

" och försig så e det väl bra att barnen bryr sig om hur de ser ut och så," Är det? Varför det?

Datum: 2008-10-12, Tid: 15:50:52
Postat av: Annica

menade inte så allvarligt

Datum: 2008-10-12, Tid: 17:41:20
Postat av: Annica

läs klart inlägget så ser du att jag skriver att det " börjar lite väl tidigt"

Datum: 2008-10-12, Tid: 17:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0