gahhhh vilken dag

I dag har jag försökt städa lite, men det syns liksom inte, känns just nu som en byggarbets plats här hemma, men men jag biter hårt i det sura äpplet och tänker att det va jag som ville att vi skulle sätta i gång, och så får man tänka att det snart e klart och det kommer bli jätte snyggt!, vi va in till stan i går och köpte kakel och klinkers plus att vi valde ut inredningen oxå, nyanserna kommer att gå i svart och brunt, och sen ska vi självklart ha ett hörnbadkar, och det kommer va sååå underbart, samt att ALLA barnen får plats samtidigt.

I dag har barnen varit EXTREMA... med andra ord, as jobbiga ( ja man får säga så ), inte lyssnat för 5 öre alls, och bråkar med varandra hela tiden, den ända som har varit riktigt snäll så e det lilla Alva, tur att hon e så snäll som hon e! Ida har ju varit ledig i dag och vi har bara varit hemma i dag och inte gjort så mycket, och trist väder e det, så det e klart att barnen blir uttråkade i bland dom me. Men man måste ha tråkigt i bland oxå, men shit va jag känner mig som en urvriden disktrasa idag. Nåja nya friska tag i morgon!!

Sen ett problem till....... hahaha
Alva vill inte äta mat, det e bara vällingen som går hem, jag prövar flera ggr om dan med burkmat och även hemlagat, men hon gör grimaser och spottar ut.  Nån som har nå tips så e det välkommet!
 Ida gillar mat iaf!
 vill inte ha!! 


Kommentarer

Postat av: therese

vissa tar längre tid för sig att vilja ha mat,ta det i lugnt i barnets takt tillslut äter dom när dom är redo för det,ge inte upp.

Datum: 2008-12-08, Tid: 19:56:31
Bloggadress: http://mammatezz.blogg.se/
Postat av: therese

ge vatten till maten vänjer sig barnen vid sött är det svårare med mat

Datum: 2008-12-08, Tid: 19:58:08
Bloggadress: http://mammatezz.blogg.se/
Postat av: mli

Va sööt! Älskar barn ;D

Datum: 2008-12-22, Tid: 13:30:45
Bloggadress: http://charmedlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0