mysig jul

jul helgen har varit super mysig! julafon började med att barnen fick öppna ett varsitt paket, så att väntan på tomten inte ska bli så lång, och nöjda blev dom, grabbarna fick en extra speldosa till wii, och ettspel till, bee movie. Ida fick en rock bratz, och Alva fick en rolig bitleksak. Men sen fortsatte Emils magont så vi ringde in till akkis och de ville undersöka honom, så Henrik åkte in me han medans jag förberedde all mat, men som tur va så kom ju mina föräldrar och min syrra och brorsa rätt så skapligt så att jag fick lite hjälp. På uas så tog de prover och undersökte Emil men de kunde inte hitta nått, och de va ju skönt, nu mår han bra så att det va väl all spänning eller nån konstig magbakterie.
 

senare så åt vi gott och tomten kom med paket!
och ännu senare så kom bröderna P och firade julen me oss alla.
  massa god ma t och klappar
  sen hela långa kvällen så mystes det och vi hade trevligt

på juldagen så åkte vi till svärmor och åt ännu mera god mat, (rullar snart fram känns det som)
och annandagen så kom svärfar och bonus svärmor hem till oss och även då kom syster,och Tobbe hit och grabbarna badade badtunna en stund, och även Lisbeth, HIhihi har massa roliga bilder men jag måste nog höra med dem om jag får lägga ut dom här på bloggen.

Ja just ja!! vet ni vad jag fick av min älskade man, jag fick en digital kamera, jihooo, så kul, så nu kommer det bli väldigt fina bilder frammöver, hittills så har jag bara fotat med min mobil.

nu när all julstök e över så får man väl börja pöanera nyårs aftonen, vi vet inte riktigt vad vi ska göra än men kanske det blir me söta syster och gulliga Tobbe.

jag ska lägga in lite mer bilder från julen i morgon, men nu ska jag gå och gossa med Henrik

hejsvejs!

Kommentarer

Postat av: sandras

sv; tack detsamma! :)

jo, jag skulel säga en sak.. det blir inte snyggt med "stolt ...." eftersom det är så långt, kan man kanske ta det under cinderella? :)

Datum: 2008-12-29, Tid: 16:04:46
Bloggadress: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; hehe, okej! vad vad det som skulle stå nu då? haha, jag är så glömsk :P

Datum: 2008-12-29, Tid: 18:06:48
Bloggadress: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; okej, jag kan fixa det på en gång!

hehe, ja, det kan man fixa. jag kan skicka photoshopfilen till dig som backup utifall min dator dör :P

Datum: 2008-12-29, Tid: 18:16:05
Bloggadress: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Johanna

Halloj Tjejen!



Tråkigt att läsa det som har hänt dig! Fattar verkligen inte hur endel tänker och deras handlingar. Härligt att eran jul blev lyckad & att Emil inte hade det värre med magen =D Jag är nyopererad så jag åt inte så mycket under julen ;) Mycket bra, det här är min första jul jag har gått ner i vikt =) Gott nytt år! Kramizzz

Datum: 2008-12-29, Tid: 21:18:45
Bloggadress: http://leia1313.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0