latmasken kröp ut i dag

jaja mensan i dag kröp latmasken ur mig lite grann, jag åkte in till stan och tränade!!!!
Det va nog en och en halv vecka sen jag gjorde det, det bar emot men när jag väl kom i gång så va det skönt!
Syster yster tog en sväng på stan med Alva under tiden och Ida tränade med mig, det va typ bara jag där så hon kunde passa på att pröva alla maskiner, och självklart så ville ju hon oxå duscha på gymmet! hon blev ju oxå "svettig"  hehe, ja hon e söt hon, när vi duscjhat och fönat våra hår så gick vi och mötte Victoria och Alva och så tog vi en vända genom några affärer.

I går hände nått roligt, jag blev en av tre som vann en tävling om veckans blogg!  det kändes ju faktist riktigt roligt!

I dag kom hjärtat mitt hem med ett hörnbadkar, så nu håller han på att sätta in det, jiihoooo

här kommer bilder från gymmet
 
 
jag sa åt henne att , ska du inte visa hur du gör när du tränar?
- nej mamma så här vill jag se ut, knäpp kort nu

ohh shiiit !   HUR KAN BARN VA SÅ DÄR MEDVETNA, kommer på egna poser liksom
hjjjäääälpp


Kommentarer

Postat av: Thess

Grattis grattis!

Datum: 2008-12-16, Tid: 15:24:38
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0