gott nytt år!!


                                                                                
då e dettaa år snart slut! Och jag tycker att det har varit ett underbart år, det bästa på länge, att vi köpte det här huset e det bästa vi gjort, barnen trivs som fisken i vattnet, det märks på dom, dom har mognat så otroligt mycket och e så lugna, leker tillsammans och med kompisar hela tiden. Och sen fick vi ju våran älskade Alva det här året me!!!!!! Hela familjens gullunge. Och nu i slutet av det här året fick vi ju hem lilla vovven me.
Även jag har mognat mycket mer det här året, tyckte att jag va mogen för allt tidigare, och så omogen kanske jag inte va men det e stor skillnad nu. JAG MÅR SÅÅÅÅ BRA,  och det e mycket tack vare min underbara man som har stått ut med mig, hehe, det finns många situationer som jag betett mig  illa och varit väldigt dryg.
TACK HENRIK FÖR ALLT DU GJORT OCH GÖR FÖR MIG, JAG GÖR ALLT FÖR DIG OCH BARNEN, OCH ALLA ÅR SOM VI HAR FRAMFÖR OSS KOMMER ATT FORTSÄTTA ATT VA SÅ HÄR BRA SOM DETTA ÅR VARIT.

OJOJ NU VART DET NÄSTAN SENTIMENTALT HÄR! hihi, men det gör inget tycker jag.

det ska bli spännande och se vad nästa år bjuder på, jag och min familj önskar er ett riktigt gott nytt år och hoppas att alla ni där ute får ett underbart år ni me!!!

här kommer lite kärlek till er alla

                                                         

Kommentarer

Postat av: Guldregn

Missa inte min tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt klänning ifrån H&M! ALLA får vara med!

Gott Nytt År!

Datum: 2009-01-01, Tid: 12:18:33
Bloggadress: http://guldregn.blogg.se/2008/december/vinn-klanning.html#comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0