längtar till min säng....

jaha, då sitter man på jobbet nu då, finns typ inget att göra, har precis gått första ronden, och nu e det bara att kolla på tv. Jag kan inte fatta hur jag ska klara att  va vaken till 07.00 när jag slutar.
Ne nu ska jag sluta gnälla, det eju självförvållat, jag hade ju inte behövt jobba om jag hade sagt i från, men men efter det här e man en erfarenhet rikare!
Ska i allafall bli skönt att komma hem i morgonbitti och få sova,  Henrik e så gullig me så han drar i väg med barnen till furuvik  djurpark i morgon, så att jag får sova ut, och barnen blev riktigt glada me! Hans mamma följer med och hjälper till med barnen.

nehepp ska man ta och kolla vad som e på tv kanske?
hoppas ni får en god natts sömn!

kram

Kommentarer

Postat av: MissyElliot

He he he, jobba natt är tufft om man inte är van vid det. Härligt att du får chans att sova ut idag...

Hoppas att natten gick bra och just nu sussar du säkert sött...

He härlig lördag när du vaknar...

kramiz

Datum: 2009-05-30, Tid: 08:20:15
Bloggadress: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: mellen

Tack de va snällt sagt :) vad ska ni hitta på i helgen då???

Datum: 2009-05-30, Tid: 11:35:45
Bloggadress: http://mellen.inc.se
Postat av: attis

Hoppas du haft en bra natt och får sova några timmar nu. Ha det gott.

Kram

Datum: 2009-05-30, Tid: 12:47:23
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0