låååång helg

goder morgon alla glada!
då va det långhelg nu, sköööönt at ha mannen hemma två dagar extra! I morgon tänkte vi ta en liten familje tripp till stockholm och gå på Naturhistoriska museeumet, det ska bli jätte kul, vi får se om vi gör det i morgon eller lördag, men nån av de dagarna i allafall.

gårdages kvällen blev lyckad, barnen hoppade hoppborg och tävlade massor. Rasmus och Ida såg till att få en ansiktsmålning, och Emil han jobbade för fullt med klassen som hade loppis, Alva va jätte duktig hela kvälle och satt så fint i sin vagn.







I dag ska vi på skatt jakt som kyrkansbarntimme har ordnat, sen skulle dom oxå ha lite lotter och aktiviteter för barnen, jätte kul nu när allt sånt här börjar komma i gång i vår lilla by!

kram och ha en underbar torsdag!

Kommentarer

Postat av: Världens Vackraste Flodhäst

Åhh vad mysigt :)

Vi ska oxå iväg på en massa mysigheter.

Ja den vagnen älskar jag, den har blivit bäst i test två år i rad osv.

Oj jag vet ej om den finns i tvillingvagn men hemsidan är: www.crescentbaby.se



Datum: 2009-05-21, Tid: 08:52:43
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: attis

Gomorron vännen. Låter med mysigt med dessa aktiviteter.Ingen vovveännu.Det är jättejobbigt. Ha det så bra.

Kramisar

Datum: 2009-05-21, Tid: 10:07:00
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..



japp tavlan har jag gjort.. stämplade dit bokstäver av en schablon på ett gammalt lakarn, hihi..



jag blev nöjd över resultatet..:) KRAM

Datum: 2009-05-21, Tid: 10:51:59
Bloggadress: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Världens Vackraste Flodhäst

Tack gumman.

Jag gör så gott jag kan helt enkelt, men jobbigt är det. Känns som att de hela läggs på mig, hjärtat gör ju en massa så klart men jag får för det. det är mig hon är elak mot, det är mig hon hatar osv...

Så helt ärligt detta knäcker mig, jag vet inte vad jag ska göra längre..

Kram

Datum: 2009-05-22, Tid: 10:50:50
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0