fullt hus

hinner sätta mig här en snabbis!
har för tillfället 8 barn här hemma, mina fyra och sen har Rasmus två kompisar som följde med hem efter skolan och likaså har Emil två kompisar med sig hem, men det e tur att det e så fint väder så dom kan va ute på tomten och leka.
På morgonen i dag så va jag och Alva hem till Nadja på en fika, sen tog vi oss hem och jag började ta i tu med tvätt bärget, och håller fortfarande på, man kommer lätt efter med tvätten om man inte följer rutinerna, hehe, jo jag har rutiner, med tvätt och sånt, jag måste ha det för att hinna allt. På morgonen fram till lunch ungefär så e jag nästan som en robbot, som gör allt, som vardagen och hemmet innebär, men sen lugnar det ner sig, och då blir det mycket mys och lek.

ne nu måste jag gå och kolla alla barn!

kram på er alla


Kommentarer

Postat av: Cissi

Kan tänka mig att det är full rulle hemma hos er just nu då! Roligt. För barnen i alla fall... :D



Hoppas att du har en bra tisdag! Kramar Cissi

Datum: 2009-05-12, Tid: 16:30:06
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Tack! du får testa att göra det. Kram

Datum: 2009-05-12, Tid: 20:55:00
Bloggadress: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: caroline stenius

Ja det är kul.. Jag älskar kryssningar..:) har 3 inplanerade fram till augusti:) så roligt.

Datum: 2009-05-12, Tid: 20:59:08
Bloggadress: http://carrostenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0