full fart

trött trött och lite mer trött e jag i dag. Alva proppsade på att gå upp kl 06.30 i dag och sen har det varit full fart hela dagen,  vi va i väg till kyrkis på fm, och sen förbi affären, handlade lite till middagen som består av grillad fläskfile och potatis gratäng, mmm, gratängen har jag gjort klart och köttet ligger i marinad nu och väntar på att Henrik ska komma hem och grilla det. På tal om trollen så kom han nu!! jihoooo.

så nu ska vi sätta fart, jag e vrål hungrig!
hör av mig lite senare!
kram

Kommentarer

Postat av: Anna

God morgon!

Hittade det här inlägget i dag på morgonen och naturligtvis komk jag att tänka på dej... (hihi)



http://hanniz.blogg.se/2009/may/utkast-tydligen-sa.html



Kram till dej och dom dina och hoppas ni får en fin lördag!

Datum: 2009-05-16, Tid: 08:05:01
Bloggadress: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0