ALDRIG MER!!!!

Nepp, jag tänker aldrig mer jobba natt!!! det va som en mardrömm, jag e ju extra trött just nu pga graviditeten, så det kändes väl kanske extremt bara för det men usch!! Det passade inte mig alls, jag höll på att somna hela tiden, och det kändes ungefär i kroppen som om man va fruktansvärt bakis, jag skakade och hade frossa, huvudvärk och ont i hela kroppen, sen när jag äntligen fick åka hem kl 07.00 så va jag med om den läskigaste bilfärd jag haft, jag har ca 3,5 mil hem från jobbet och jag körde jätte sakta, men håll på att köra av vägen hela tiden för att jag somnade, stannade massa gånger och klev ur bilen för att få frisk luft, körde med rutan nere, men inget hjälpte, kunde ju inte direkt ringa nån för att hämta mig heller, alla sover ju vid den tiden, när jag väl va hemma i allafall så stupade jag i säng och nu kl 1630 så har jag klivit upp, MISSAT HELA VACKRA DAGEN!!!!
Så jag beslutade mig för att ringa jobbet och säga i från natt passet io natt, jag pallar helt enkelt inte.

Nu ska jag hoppa in i duschen och snart kommer familjen hem, Henrik ringde och dom va i på väg nu och dom hade haft en underbar dag på furuvik, hoppas dom knäppte massa kort.

hej på er så länge och ha en fin kväll!

Kommentarer

Postat av: Linda med familj och bebbe i magen

Åhh tack gumman.

Vi fick en underbar dag :)



Usch natt är hemskt att jobba.

Kram

Datum: 2009-05-31, Tid: 12:36:18
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0