utvilad mamma & pappa!

go dagens!
jag e sååå utvilad, som sagt så delar jag och mannen upp helgerna, ded att sova ut på morgonen och natten. Jag vaknade kl 09.00 och kunde inte sova längre, helt utvilad, går upp och sätter mig vid frukostbordet där hela familjen sitter redan och äter, och Henrik kollar på mig strängt,  VAD gör du uppe redan gumman?
- ja jag kunde inte sova längre, förlåt, hihihi
- men passa på och sov en timme till i allafall,
  säger han

mehh, jag e ju pigg!!!
då kryper det fram att han fått sova hela natten och Alva sov till 08.30

hahahaa som vanligt, när det e pappa morgon. då ska hon sova länge.

fast det e ju faktist skönt att vi båda fick sova ut, pigga föräldrar e mycket glada föräldrar.

I dag ska jag och en kompis måla våningsängen åt grabbarna, sen ska jag pröva mig på att baka banan och dajm kaka, låtergott tycker jag, vi får se, jag uppdaterar er sen!


Kommentarer

Postat av: Anna

Hej!

Hoppas att du också får en toppenlördag!

Kram

Datum: 2009-03-21, Tid: 16:40:24
Bloggadress: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0