snö snö snö!!!

gu va me snö det e ute, och mer kommer det hela tiden, jag som hade börjat få lite vårkänslot, hhmmm jag får nog ta och hålla inne med dom ett tag till.

Denna dag ska bestå av tvätt, tvätt och lite mer tvätt, och så blir det lite städning oxå, kul va?
Sen ska jag laga till Henriks älsklings mat till kvällen, lassange, han älskar det, och barnen me så det e kul att göra det då, själv så tycker jag oxå om det men graviditeten mixtrar lite med mina smaklökar tror jag, mat man älskade innan kan jag nästan kräkas av att tbara tänka på och sånt jag absolut inte åt innan kan jag tycka va jätte gott nu, salt lakris och söt lakrik gillade jag inte för men nu e jag helt galen i det, men dessvärre så har jag redan fått skit jobbig halsbränna och lakris gör det inte bättre.

nä nu roppar tvätt högen på mig!
hörs senare


Kommentarer

Postat av: jane

aa det får vi oxå gratis!!!

det skönt att höra att andra oxå har problem med sånt...det inte skoj,men det kommer ju antagligen växa bort,dom säger det en mognadsfråga!!!

och dom säger att det drabbar 80% av alla pojkar,det ju många då!!!kram jane

Datum: 2009-03-11, Tid: 10:25:10
Bloggadress: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: attis

Gomorron. Jäkla skitväder det är. Trodde oxå våren var på väg men ack nej. Halsbränna har jag haft när jag väntat mina barn. Fy så jobbigt det var. Sluta nu med lakritsen, fast det är ju bland det godaste som finns.

Kram

attis

Datum: 2009-03-11, Tid: 10:32:33
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: attis

fniss jag skrattar oxå .

Kram

attis

Datum: 2009-03-11, Tid: 11:20:07
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0