orolig.....eller nojjig kanske

usch vad jag känner mig orolig!! det e säkert bara jag som e nojjig, men jag känner mig inte speciellt gravid och magen växer inte tycker jag. jo jag vet att jag bara e i v. 11 men alla andra graviditeter så har det varit annorlunda.
Jag ringde till Henrik i dag och nästan bröt ihop, jag sa till han som jag kände, och så sa jag åt honom att köpa ett nytt grav test, men han sa,  -lilla gumman du har ju varit på ultraljud och då såg du ju fostret
ja det gjorde jag men det va ju i vecka 6, tänk om lilla hjärtat har slutat slå???

sen sa Henrik att så här har jag kännt varje graviditet, men det kan inte jag minnas.
nee usch man blir bara mer orolig ju mer man tänker på det. som sagt det e säkert bara jag som e nojjig.
Längtar tills jag kan känna sparkar, för då kan man ha koll på lillbebisen på ett helt annat vis.


Kommentarer

Postat av: MammaRussin

men gumman..

usch jag för står hur du känner.. innan man börjar känna den lilla fjärilen i magen... sån har jag också varit i två av mina graviditeter.. den andra fick jag inte redan på att jag var gravid förens i vecka 14 tror jag det var.. :)

men ring till din BM och be att få komma in.. :) eller köp ett gravtest.. men det är säkert bra ska du se...

kramar om...

Datum: 2009-03-13, Tid: 17:12:48
Bloggadress: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Anna

Naaaw, gumman!

Vet hur det e, fast jag bara haft en...

Det e dom jädra hormonerna och moderskänslorna som sätter igång och spelar spratt.. ;)

Och jag håller med föregående kommentar...

Gör ett gravtest, bara för att bekräfta och lugna ner dej själv... Faktumet finns ju där, men vad vet killar om våra hormonsvängningar... (hihi)



Ta hand om dej och ha en bra fredag!

Datum: 2009-03-13, Tid: 18:20:05
Bloggadress: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Det är klart att allt är bra! Ta det lugnt och försök att inte tänka så där. Lyssna på Hebbe, han hat ju varit med förr.

Många stora kramar Veronica

Datum: 2009-03-13, Tid: 19:22:04
Bloggadress: http://himmelochhav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0