ny fräsch vecka sätter igång

God Morgon!
då va det måndag igen, och veckans planer sätter i gång igen.
I kväll har Ida bamsegympa 18.00
Tisdag har Emil gymnastik  18.00
onsdag har Emill massa läor som ska göras inför fredagen
Torsdag har Ida barntimmarna kl 17-19
Fredag ska vi köra ut Ida och Alva till faster i tierp och älsklingarna ska sova där till på söndag
Lördag kör jag grabbarna till mormor i storvreta och dom sover över där till på söndag
LÖRDAG EFTERMIDDAG OCH KVÄLL: e vi helt själva, och ska ev gå ut och äta och bara ha en riktigt mysig och romantisk kväll, det ska bli helt underbart!! det va meningen att vi skulle åka på kryssning över helgen med ett par vänner, men jag känner att jag inte har lust och ork till det just nu, sitta nykter på en båt med massa kanon fulla människor, nee tack, uppskattar hellre en ensamn kväll med mannen, och han va inte så sugen han heller på att åka, det va väl typ jag som tvingade han från början, hihi, men då när vi bokade så visste jag inte att vi skulle bli gravida redan nu. Men, men en annan gång kanske!

ha en riktigt bra dag alla glada!


                                             en bild av Ida , hon har blivit morphad!
                             

Kommentarer

Postat av: attis

Vilken härlig bild måste jag börja med att säga. Hostan är något bättre. nu är det värst i bihålorna men jag äter medicin mot det. Har faktiskt börjat jobba. Känner att jag blir inte friskare av att sitta här med bacillerna. Skönt att du kryat på dej.

Kram

attis

Datum: 2009-03-02, Tid: 09:45:02
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!!



..och tack för komplimangen!! :)

Än så länge har jag bara gjort designer åt vänner och familj för att "marknadsföra" mej lite... :)

Eftersom jag är nybörjare så var jag ju tvungen att öva lite.. (hihi)

Men om någon är intresserad så tar jag 300 för en hel design pga att det tar en hel del tid...

Men om du vill så lägger jag din bloggadress i burken när jag ska dra vinnaren av en header idag, för den är ju gratis i så fall.. :)

Kika in på länken om du är nyfiken..



http://miranna.blogg.se/category/vinn-en-header.html



Om man inte vinner eller om man inte vill vara med och tävla, så tar jag 200 för en header typ min egen..

Hoppas du får en bra dag!

Mvh Anna

Datum: 2009-03-02, Tid: 09:59:48
Bloggadress: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Anna

...och jag glömde ju säga: Bra jobbat tjejen!!

4 "lilltroll" + 1 på väg...!! Inte illa!!

Och det säger jag med beundran och en viss avundsjuka i rösten... :)

Får nog lägga till dej så att jag kan få lite tips ibland på hur man styr upp vardagen, för det måste du vara en mästare på... :)

Datum: 2009-03-02, Tid: 10:03:06
Bloggadress: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack tack, jaa, hon e fin vår lilla skatt =)

Lycka till med magen!!

Snart har ni ett helt fotbollslag ;)

Mysigt!!

Datum: 2009-03-02, Tid: 11:23:13
Bloggadress: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Linda med familj

Vi ska till bm i dag så vi får ta det den vägen.

Kan inte ha det så här, jag går under

Datum: 2009-03-02, Tid: 12:56:05
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: syrran

Härligt att du är pigg och fräsch igen!

Filmen går på bio, men läs gärna boken. Jag har den som ljudbok i min telefon.

Mysig helg ni ska ha då, blir lite avis!

Puss och kram Veronica

Datum: 2009-03-02, Tid: 14:14:24
Bloggadress: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Annica

Åh vilken tur att det inte är jag som är dum! ;-)

Ställde till med ett jäkla liv för detta i morse. Tycker inte att det är rätt att kalla det FM. Jag vill ha ett riktigt möte. Där man samlas på avdelningen och kan ställa frågor och prata ordentligt. Men jag antar att de är rädda för det...

Hoppas ni får en skön helg! Själva ska vi få barnvakt tisdag eller onsdag natt. Ska bli så skönt att få vara själva och få sova tills man vaknar!!!

Ha en trevlig kväll!

Datum: 2009-03-02, Tid: 18:14:18
Bloggadress: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej söta du !!!

Vilken underbar helg ni ska ha !!! Mys ordentligt :)

Vi hade kul på Busfabriken, men Isacc har haft ganska mycket krupp och varit lite orkeslös :( Lite halv tuff helg :( Hatar när barnen blir så matt. Finns ju inget alls att göra ju !!



Massa kramar til dig !!

Datum: 2009-03-02, Tid: 21:11:28
Bloggadress: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0