Mmmm friterade räkor

Så nu e alla hemma igen!! Vi hade iallafall en super mysig kväll igår jag och Henrik, det va sååå tyst här hemma, helt sjukt, men skönt. Vi åkte in till uppsala och käkade på kina, mmmmmm i love! jag tror jag skulle kunna käka friterade räkor varje dag, det e nog mitt senaste cravings. Sen åkte vi hem igen och myste, låg i soffan och kollade på tv, bara vi två och en stor filt, sen sov vi riktigt gott hela natten och morgonen, när jag klev upp hade hjärtat mitt gjort iordning frukost och kaffe, det va bara att sätta sig. Efter frukosten så började det klia lite i kroppen och vi klädde på oss och åkte och hämtade hem alla barn, ha haa man saknar dom så när de e borta.

Nu ikväll så blir det mys med familjen och så blir det melodifestivalen, sen lite senare ska vi göra iordning räkmackor, guuu vad jag e sugen på det, börjar rinna i munngipan på en gång!

Ha en trevlig kväll nu!


Kommentarer

Postat av: attis

Hejsi. nu har stortjejen somnat och snart moromor oxå. Är helt utmattad efter dagens äventyr. Men skoj ahr vi haft.Vad bra att ni hade det mysigt igår. Ha en härlig lördagskväll.

Kram

attis

Datum: 2009-03-07, Tid: 21:57:55
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Mia

Räkor... Räkor och Lamm.... det hade jag LÄTT klarat leva på ENBART :)

Datum: 2009-03-08, Tid: 00:35:40
Bloggadress: http://focim.blogg.se/
Postat av: ♥Linda med Familj♥

Nää där fanns inga byxor som passade mig...

Datum: 2009-03-08, Tid: 11:59:41
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0