jag klarade det!!!

Nu är sängen färdig målad, jag gjorde det alldeles själv!!! Ingrid kom inte, hon sov så länge i dag, så jag orkade inte vänta, hon ringde kl 17.00 och sa att hon va vaken nu, hmmm, sömntuta!
i allafall så e jag väldigt stolt över mig själv, jag brukar INTE ha tålamod till sånt här med målerier och sånt, Henrik kom in och bara stirrade på mig när jag nästan va klar, han sa att han va mäkta imponerad av mig, han trodde att jag skulle ha slängt ut sängen genom fönstret vi det här laget, hahaa.
Jag ska låta den torka nu över natten så grabbarna får sova inne hos Ida i natt. Sen ska jag ta och måla vita döskallar på säng ramen me, så jag fotar sängen när den e helt klar så får ni se sen!

Just nu ligger Henrik och barnen ute i badtunnan och har det härligt, själv e jag as kalas trött så det blir soffan i kväll framför en film, och så ska jag nog inte lyfta ett finger mer än nödvändigt.

se u!


Kommentarer

Postat av: MammaRussin

hej gumman..:)

hur mår du och magen..?? vad du är duktig.. skulle vara kul att se sängen sedan..:) kan man beställa kort på den.. hihi??

badtunna, ute?? åh så mysigt.. kort på den med vill jag se, hihi..

visst är det kul att stina börjat gå..:) jag är så glad och stolt.. :)

kramkram

Datum: 2009-03-21, Tid: 19:50:01
Bloggadress: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Va du är duktig som höll ut och att sängen blev kvar i rummet och inte på tmten :).

Ser fram emot en bild på sängen sen!!



Ha det gott vännen!

kam

Datum: 2009-03-21, Tid: 22:39:15
Bloggadress: http://arentunalata.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Vad duktig du är!!

Är säker på att det blev helt kanonfint!

Hoppas att allt är bra med dig och magen.

Kraaaam och ha en fortsatt bästast lördag!

Datum: 2009-03-21, Tid: 23:01:56
Bloggadress: http://monixx.blogg.se/
Postat av: jane

va duktig du var!!!!!!!hoppas eran söndag blir bra!!!vi ska städa lite och grejja och såå slappa då,hihi

Datum: 2009-03-22, Tid: 09:26:58
Bloggadress: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: jane

aha klart döskallar ska man ha,jag har köpt en stor döskalle matta till stora grabbarnas rum...hehe..och har det på tröjjor och gardiner m.m

Datum: 2009-03-22, Tid: 10:28:51
Bloggadress: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att få se en bild snart! Det finns en liten målare i dig med!

Kramar Veronica

Datum: 2009-03-22, Tid: 11:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0