trött

ja jag känner mig lite mör i kroppen, Alva e inte bra än, snarare värre tycker jag, hon har jätte ont i munnen och grinar för det mesta, vilket e förståeligt, hon får knappt i sig någon mat, lite välling och saft emmellanåt, men i natt va hon nog jätte hungrig för då drack hon 2 flaskor välling.
Jag ringde i allafall till husläkaren nyss och tänkte att det kan va skönt om en läkare kollar i munnen på henne, men icke då, virus säger dom, och ja kanske det men dom kan väl titta på henne i allafall!!! SUCK!!!
Jag får väl avvakta igen och fortsätta pilla i henne alvedon.

Nu till nått mycket roligare.... skatte pengarna kom in i går, riktigt kul vi fick ganska mycket oxå, alltid roligt när det kommer pengar som man kan göra vad man vill med,hihihi, det kommer gå till hemmet och så semesternöjen.

ne nu ska jag ta och städa lite medans lill stumpan sover en stund!

hej svejs så länge


Kommentarer

Postat av: Jennie

tack så mycket . :) HUr är det med dej ? Allt bra ? längesen vi hörde av varandra tycker jag nog , :) haha

Datum: 2009-06-10, Tid: 10:57:58
Bloggadress: http://www.vantabebis.blogspot.com
Postat av: I våran lilla vrå

ja, visst e det härligt med lite extra pengar såhär till sommaren (ler)...



Så synd om lilla Alva. Kan man inte göra nått åt det onda?! När jag va liten och hade nått virus i munnen, då kommer jag ihåg att doktorn sa att man skulle badda min mun med upplöst brus alvedon. Fast de va ju på stenåldern (skratt).... Kanske kan du ringa till sjukvårdsupplysningen å fråga om du kan göra nått mot de onda. För hon ska inte behöva ha ont! Hoppas ni får en bra dag i alla fall! kram

Datum: 2009-06-10, Tid: 11:17:45
Bloggadress: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

usch låter som om det är jobbigt för henne. Hoppas att hon kryar på sig nu snart.



Dock är det ju härligt då man får pengar och då det inte finns en massa hål att fylla dom med. Här går skattepengarna till en massa hål så de var behövliga för våran del :)

Datum: 2009-06-10, Tid: 13:25:19
Bloggadress: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Jennie

Höftbältet känns som att det ger bra stöd och du har liksom bättre hållning i kroppen med det på liksom . sen gäller det att man använder dte också , jag måste börja använda mitt mer än vad jag gör . När du är ute & går o sådär så är det jättebra iaf , men det kan ocksåå vara skönt om man vet att det blir en lugn dag att gå utan det , man får försöka hitta en balans så att man inte behöver använda det hela tiden , men ändå använder det flitigt ! förstår du hur jag menar ! ;D



skönt att det är bra förutom foglossningarna !



kramar !

Datum: 2009-06-10, Tid: 13:47:37
Bloggadress: http://www.vantabebis.blogspot.com
Postat av: Cissi

Fick du inte Tavegyl?!? Det fick mina tjejer, jag har även läst bloggar där de får det för vattkoppor och svinkoppor. Ring och fråga - hon måste ju får sova stackarn (och ni med).



Hoppas att hon blir bättre snart! Kramar Cissi

Datum: 2009-06-11, Tid: 11:22:43
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0