suck

sååå trött!!
Alva har varit dålig i 3 veckor nu, började med blåsor  imunnen, så  då slutade hon äta och tar inte napp sen dess, det enda lilla hon får i sig e välling, sen fick hon ont i öronen och har sovit jätte dåligt varje natt, va då till distrikt ssk och hon kollade i öronen och sa att det va jätte rött där, så hon ordnade en läkar tid på engång, men läkaren sa att det sågså fint ut så i öronen....suck!!!

hon har haft lika ont hela tiden och man vet ju som föräldrer när sitt barn e sjuk.
I allafall jag har gett henne alvedon i stortsett varje dag i 3 veckor och hon har fått näsdroppar, men inget hjälper, I går bröt jag i hop, bara grät och va helt utmattad, orken va slut. Imorse så vaknade Alva med feber, och jag blev jätte glad ( sjukt men sant ) för då e hon sjuk på riktigt enligt husläkaren. ( ?? ). Så jag ringde husläkaren och fick prata med en ssk, och jag förklarade allt, och då kläcker hon ur sig lite spydig, " jag hoppas väl att du gett henne smärtstillande! "    grrrrrrrrrrrrrr.. ja jo jag har gett henne det i 3 veckor nu, det kan ju inte va bra. Oj då sa hon, jo men kom hit till 13.30.

TACK!

LITE LÄTT IRRETERAD I DAG, men jag tycker att jag har all rätt till det.

förlåt att ni fick ta del av det men jag behövde skriva av mig.!


kram

Kommentarer

Postat av: I våran lilla vrå

du har helt rätt att gnälla... sådär borde det inte få gå till!!! Hoppas att lillan blir bra nu å att hon får hjälp! kram

Datum: 2009-06-22, Tid: 12:44:59
Bloggadress: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Smulan

Jag vet hur de är, det är itne kul. Här hemma sa sköterskan att min son kunde OMÖJLIGT ha halsfluss om han INTE hade feber. Va är de för skit snack ???

Dagen efters åp ringde jag igen å då ljög jag å sa att han hade feber då fick jag en tid direkt å va var de han hade jo HALSFLUSS....De är ju inte så att han inte hade de redan dagen innan ??? jo själklart. Nu efter mycket om å men å massor med skit behandling så har vi varit på Elisabetsjukhuset å sonens läkare sa att dom SKA bort direkt om sonen vill de försått å de vill han verklgien. Han vill inte ha nå mera halsfluss nu. Vi har haft massor med skit med våran vårdcentral men de vet ju du åxå du har ju bott här. Kram kram å hoppas att lill stumpan mår bättre nu / Smulan

Datum: 2009-06-22, Tid: 14:46:46
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/pratsmulan
Postat av: mammagladh

Åhhh, vad jobbigt! Hoppas ni får ordentlig hjälp nu då.



http://mammagladh.blogg.se

Datum: 2009-06-22, Tid: 19:05:44
Bloggadress: http://www.babymind.se
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

nej men usch.. är lillan inte bättre än... hoppas ni får hjälp med vad det nu är!!!



kramkram

Datum: 2009-06-22, Tid: 21:07:36
Bloggadress: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0