lite shopping

nu e vi hemma igen, jag , Emil och Alva drog in till stan i dag och handlade lite, Ida och Rasmus va hos ett par kompisar. Handlade det sista till Ida som fyller 6 år på torsdag, Så vi hade en mysig dag tillsammans, käka glass och shoppade. Til Ida blev det docka, kassaapparat, ny bikini, badrock, hello kitty sängkläder, sen har jag lite paket här hemma redan som vi köpt, kommer nästan inte i håg vad vi köpt men vi ska linda in allt i kväll så jag misstänker att jag skämt bort henne med mycket paket i gen, men va gör det, dom fyller år 1 gång om året.
Köpte faktist ett par skor till mig och Henrik me, och även en söt liten body i st 56 till bebisen

 

 Alva fick syn på den här bollen inne på barnenshus och hon blev kär i den, kunde då inte låta bli att köpa den till henne



Kommentarer

Postat av: Jennie

Tack så mycket , :)

Datum: 2009-06-30, Tid: 18:16:33
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0