jag flyter bort

nerå jag ska INTE klaga!!
men jag har hållt på och städa här på morgonen och det blev sååå varmt så jag fick sätta på ac n här.
Alva verkar va på bättrings vägen i allafall, hon vaknade bara en gång i natt och ville ha välling.

det va väldigt lugnt här hemma i går kväll, Ida sov hos en kompis och Rasmus sov hos en kompis och Emil hade en kompis sov över här,, men dom två märktes inte av ens, dom va inne på Emils rum och spelade spel, sen när vi skulle gå och säga åt dom att det va dags att gå och sova, så sov dom redan, så det va bara att släcka ner .

I kväll ska Emil till sin farmor och dom ska åka på kryssning med birka 24 timmars, och även Emils kusin ska med så det blir nog jätte skoj för dom.
Jag jobbar ju i kväll 16-21 så jag tar med mig barnen till jobbet så får Henrik hämta dom där och åka direkt till tierp och lämmna Emil och sen kommer han och hämtar mig när jag slutar.
åhhhh vad jag längtar tills han har semester, ska bli så skönt, men det e 4 veckor kvar till dess, suck.

Nu ska jag och Alva ta en prommenad till affären, see you soon.


 

Kommentarer

Postat av: annsan_s

Visst stämmer de bra om svinen! Hahahaha

Datum: 2009-06-23, Tid: 18:24:54
Bloggadress: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: ☆Linda med familj och bebbe i magen♥

kan inte mer än hålla med dig angående värmen... Lagom hade vatt kanon ;)



Hoppas att din dag har varit kanon :)

kram

Datum: 2009-06-23, Tid: 20:21:15
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0