.....

ojojoj så slut jag e nu!
bakat och donat hela dan och det med en lite grinig dotter, hon har inte varit riktigt nöjd i dag, men så e det väl med bebisar me, dom kan ju inte va på topp jämt.

Fick ett mail av butiken med barnvagnen jag beställde, och dom hade slut på den i lager, och skulle jag ha den ändå så fick jag lägga till 1000kr, så jag tackade nej, tänkte att då kan vi lika gärna åkarunt i butikerna och kolla lite till,  men det blir nog den vagnen!
ne nu bir det en kopp te framför tvn, barnen sussar nu.

natt natt!

Kommentarer

Postat av: Mia

22 augusti (wwiiihhhiiiii) SNART !!!!!!!!

Datum: 2009-06-03, Tid: 22:03:39
Bloggadress: http://focim.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad kul med en ung tjej med så många barn :)

Jag vill också ha många men har bara hunnit med 1 än :)

Datum: 2009-06-03, Tid: 23:54:32
Bloggadress: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0