ännu en underbar dag

Ja det har det verkligen varit! Vi tänkte åka till stranden men vi har det så skönt här hemma med pool och så satt vi tar stranden en annan dag. jag har även börjat plocka undan och röjt i lekstugan, jag ska renovera den och göra det mer roligt där inne, ett lite lagom projekt för mig.

I morgon så kan det kanske bära av in till staden, har inge lust igentligen, man vill ju inte gå misste om solen, men det e lite ärenden jag behöver göra och handla så att det får nog bli så i allafall,  jo just ja i morgon kommer Emil hem!! han har varit hos sin farmor ända sen i tisdags och dom har ju varit på kryssning och allt, så himmla skoj för honom. men åhh vad vi har saknat honom så nu blir det mysigt att få hem han i morgon.

Här kommer lite bilder från i dag







Kommentarer

Postat av: storasyster

Underbara bilder! Själv så höll jag mig i skuggan idag, hi hi!

Kram Veronica

Datum: 2009-06-25, Tid: 22:08:52
Bloggadress: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: I våran lilla vrå

oj oj, va mysigt ni verkar ha haft!!! Du ska nog se att det blir härligt idag med, skynda dig in till stan så hinner du hem å njuta av solen sen (ler). Kram och ha en bra helg

Datum: 2009-06-26, Tid: 08:35:29
Bloggadress: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Ulrika och Alice

Vad mysigt ni har! Jag köpte en liten pool till Alice så idag ska vi också bada :)

Hoppas ni får en trevlig helg.

Kram

Datum: 2009-06-27, Tid: 11:09:58
Bloggadress: http://ullisochalice.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Så underbart fin kort , ni ser ut att njuta i värmen ! :)

det går ju alldeles utmärkt med poolen hemma också . Jag har försökt få min sambo till och köpa en pool om barnen kan bada i när dom kommer (egentligen jag som vill bada i den) Jag vill kunna ligga där i hela dagarna! :)

Datum: 2009-06-30, Tid: 18:19:32
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0