lugnt i huset

brrrr.. i dag fryser jag faktist, riktigt ruggigt ute i dag. Det e väldigt lugnt här hemma i dag, Rasmus e hos en kompis och Emil me. Ida har en kompis här hemma, men dom märks inte av, de leker och lyssnar på musik på rummet, Alva har sovit i 2  och en halv timme,  så jag har bara tagit det lugnt, jo jag har lyckats lägga i färg i håret samma som förrut fast nån slinga här och där nu.
Jag skulle vilja ta tag i Emils rum och måla taket och spackla men jag törs faktist inte, det kommer säkert bli fel så att man får göra om sen igen. Ne bäst att överlåta det till proffset, min man, sen när det e gjort så kan jag måla väggarna, det ska jag nog fixa.

Usch jag fick för en stund sen rejäl halsbränna, så jag tog mina tabletter som jag fått mot det men det tar tydligen en timme innan det hjälper, så nu försöker jag lindra med banan och mjölk.
 

ne nu vaknar Alva hör jag, hörs sen

Kommentarer

Postat av: Storasyster

Vi ses imorgon!!!

Kram Veronica

Datum: 2009-07-07, Tid: 21:46:00
Bloggadress: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: ☆Linda med familj och LillRockarn i magen♥

Dom fann sist att jag hade för mycket fostervatten, jag hade 27 och gränsen går vid 23.

Men igår så va allt normalt, dom ska dock ha koll på mig och vi ska åka in om magen blir så där spänd igen. Trodde att magen skulle sprängas...



Åhh jag har oxå en helvetes halsbränna så jag vet hur det känns, de sägs ju att man får barn med mycket hår då, ja det stämde ju med Sessan så de ska bli intressant och se :)

Datum: 2009-07-08, Tid: 10:35:05
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0