ont

sovmorgon i dag, så underbart. klev upp ur sängen vid halv tio.
Men vaknade dessvärre utav att ha ont i bäckenet och massa små sammandragningar som faktist gjorde ont. Har haft ont hela morgonen här nu , men jag tog 2 alvedon och det blev lite bättre. Känns inte så kul att behöva jobba i kväll, men jag hoppas att de jag jobbar med kan ha lite överseende med mig, och inte låter mig springa i hjäl mig.

Just nu håller Henrik på att sätta panel på utbyggnaden och snart kommer syster och Tobias, och då ska Tobias och Henrik sätta upp takstolarna, så nu börjar det hända lite grann.

nu ska jag ta Alva och gå ut i den underbara solen, kanske blir det ett lite dopp för hennes del i hennes pool.

höres!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0