ensammen

ensammen sitter jag uppe, hela familjen sover utom jag.
Kom hem från jobbet kl 21.30 ungefär och möts av gråt och ledsen Alva, och Henrik som ser lite besviken ut och säger, - jag tror inte att Alva tycker om mig
hon e så otroligt mammig det går bra när hon e pigg och så, men när hon blir trött och det e dags att sova så e det nästintill bara jag som duger, tyckte så synd om Henrik när han sa så där, men det e ju inte så konstigt att hon e mammig, det e ju jag som går hemma med henne, och jag jobbar ju så himmla sällan, det kanske har blivit ca 4-5 pass i månaden.

I allafall när jag tog upp henne så blev hon tyst på engång och bara myste, sen så gick det jätte bra att va hos pappa, då kramade hon honom och skrattade, skum lite tjej, hihi
jaja det blir nog bättre, det e ju snart semester för Henrik me och då e jag säker på att det kommer bli bättre.

Passet på jobbet i kväll kändes väldigt tungt, speciellt för ryggen, börjar bli stor om magen nu så det e klart att det tar på ryggen.

nej ska man ta och gå och knoppa nu kanske, imorgon e en ny dag, nya utmaningar.

sov gott

Kommentarer

Postat av: Jennie

Du ska vara rädd om ryggen gumman !

Datum: 2009-07-19, Tid: 00:45:23
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: ♥ Mamma Russin

hejsan vännen..

men åh.. lilla Alva längtade efter sin mamma.. akta din rygg nu gumman...

sov så gott..kramar

Datum: 2009-07-19, Tid: 00:56:35
Bloggadress: http://enburkrussin.se
Postat av: MissyElliot

Lite jobbigt det där när de blir så där mammaiga, men som tur väl är så brukar det gå över ganska snabbt...

Ta det försiktigt när du jobbar...

kramiz

Datum: 2009-07-19, Tid: 09:15:12
Bloggadress: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej hej..

stinas säng heter Hensvik... :)



kramkram

Datum: 2009-07-19, Tid: 13:37:51
Bloggadress: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0