en förvandling

jaha nu har jag varit och fått min ena tattuering omgjord, blev jätte nöjd!!!! Ska sätta in före och efter bilder senare.
Henrik tog ledigt i dag och nu e han på vårdcentralen med Ida och kollar upp nacken, Ida va med en kompis och kompisens mamma här om dagen och då blev dom påkörda bakifrån, allt gick jätte bra ingen gjorde illa sig, men vi vill i allafall åka och kolla upp det så att det finns dokumenterat i allafall, nack besvär kan ju komma flera månader efter en olycka. Sen skulle Henrik be om allergi medicin, till sig själv. Hn e ju förkyld jämt och ständigt den här års tiden stackarn så vi får hoppas han kan få nått som hjälper.

jag återkommer senare i kväll med bilder på tattueringen!
kram

Kommentarer

Postat av: I våran lilla vrå

hoppas allt är bra med Ida, att det inte finns någon skada. Uch, sånt där är verkligen inte kul (håller tummarna).



Jag har en bror som är förkyld hela sommaren, de visade sig för nått år sen att han är allergisk mot pollen.. Så nu äter han medicin, vilket underlättar. Dock blöder man lätt näsblod av medicinen, de e ju inte kul... Hoppas din man blir hjälpt på vårdcentralen! Så att sommaren blir lite lättare för honom.



kram

Datum: 2009-07-08, Tid: 15:18:25
Bloggadress: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0