bm besök

va ju till bm i dag och det gick jätte bra, och alla mina prover såg jätte fint ut. Så mysigt att höra lillens hjärta slå. Fick även en läkar tid om två veckor för att diskutera en ev igångsättning när det närmar sig, i fall det skulle bli som med Alva , då jag hade jätte jobbiga förvärkar i en vecka innan, så till förlossningen fanns det inte mycket kraft och ork kvar,  så vi ska försöka undvika det denna gång.

Efter barnmorske besöket så åkte jag och barnen till ikea och Henrik åkte och jobbade vidare, köpte ett skrivbord en hylla och lite korgar till Emils nya rum, kollade även ut en bokhylla han ska ha men jag fick inte med den i dag för den va helt enkelt för tung så den får Henrik hämta. Sen passade jag på att köpa påslakansett till bebisen.

nu ska jag sätta mig i soffan och äta en lite jordgubbar, mitt nya craving, har käkat en liter jordgubbar varje kväll nu i två veckors tid ungefär, mmm det e så gott.

ha en fin kväll

Kommentarer

Postat av: Storasyster

Mmmm, här har vi ätit smulpaj på jordgubbar och rabarber, gott! Grabbarna hälsar till kusinerna!

Kram Veronica

Datum: 2009-07-06, Tid: 21:37:16
Bloggadress: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: I våran lilla vrå

va skönt att allt gick bra hos BM. kram

Datum: 2009-07-07, Tid: 09:34:09
Bloggadress: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Jennie

åh , så underbart med jordgubbar .

Skönt att allt är bra med lilleman , och det vore ju bra om det blev en lite enklare förlossning , det är ju inte riktigt meningen att man ska vara slut redan innan .



Kram på dej stumpan!

Datum: 2009-07-07, Tid: 10:39:08
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej ehj gumman...

vad roligt att allt ser fint ut med bebben.. mysigt att höra det lilla hjärtat..

kram

Datum: 2009-07-07, Tid: 11:47:07
Bloggadress: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0