bakat och fixat

ojoj i dag har det varit en vaaarm dag, och ännu varmare när jag typ stått vid spisen och ugnen och bakat alla godsaker till Idas födelsedag i morgon.

Dagen började med att Ida hade två kompisar här och lekte, och vid halv två så skulle Emil till tandläkaren så då fick Ida föja med sina vänner hem. Det gick jätte bra hos tandläkaren, han lagade ett hål och va jätte duktig!!!

När älsklingen kom hem från jobbet så fick jag dessa
 tio röda rosor, tack hjärtat! det e så roligt när man får blommor så där oväntat!

Henrik har tattuerat hela kvällen så jag hoppas han e klar snart så det kanske kan bli en film tillsammans.

Alva sover nu jo hon somnade redan i min famn när jag gjorde välling till henne, lilla sötisen, nu ska jag duscha av de andra barnen och sen natta dem.


Kommentarer

Postat av: Storasyster

Ja, vi kommer ju idag så hembakt vill vi absolut ha!Hi,hi!

Kram Veronica

Datum: 2009-07-02, Tid: 08:10:30
Bloggadress: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: I våran lilla vrå

ja, de har varit riktigt varmt. jobbigt varmt!

ha en bra torsdag, kram

Datum: 2009-07-02, Tid: 08:59:41
Bloggadress: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0