NU E DET 2009!

ohhhh vad mitt huvud bankar idag, det blev lite mycket av det goda dryckerna tror jag, men herregud så kul vi hade och trevligt. Åt massa god mat och senare åt vi massa goda tillbehör och snacks.
HALV FEM IMORSE  gick jag vi och nanna kudden, Victoria och Tobbe åkte nog vid 04.00  och det känns i kroppen i dag, hehe. jag tänkte att ni får lite bilder här som berättar om vår kväll.
 Ida upptädde  och myste 

 barnen dansade   nam nam

syrran   jag och Henrik

  eftyer tolslaget så va barnen såå trötta

och då släppte vi loss lite mer, hehehe
 tolvslags kyssen!!

 jag fick även en av Ville  du e min polare du, woahaahaha

 puss på dig älskling!       hjärtat bjöd på sång och musik

     sweet little sister and me! love u

ja som ni ser så hade vi en rolig kväll, natt , morgon!   GOTT NYTT 2009!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0