tattoo

jaha nu va det vardag i gen! Henrik jobbar i dag, han har varit ledig nu i typ 2 veckor så man  har blivit bortskämt med att va två vuxna här hemma på dagarna. Men det ska samtidigt bli skönt me vardag i gen, hehehe han e ju ledig i morrn igen eftersom det e röd dag IGEN! (MEN JAG KLAGAR INTE)

I kväll ska Henrik göra en till tattuering på underarmen och jag ska göra en i dag eller imorrn, vi får se när tattueraren hade tid, han skulle hit i går och visa lite vad han hade och jag skulle visa vad jag hade tänkt mig, men på vägen hit så krockade han me en lastbil, som tur ma så skadade ingen sig allvarligt, men han vart lite öm i kroppen. nåja vi får se, hoppas att det blir snart!

Barnen e fortfarande jätte hostiga och Alva har feber än, stackars våra små gosingar!

nu ska vi ta och käka lite frukost och sen blir det en prommenad med hunden.

  här berättar Ida för syrran om allt hon kan. hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0