lite seg i dag

jo det blev en hel del vin i går, Fredde kom över med barnen så vart det ett glas vin och sen ett till.... och oj sen va hela tetran slut, hihi. Barnen sussade så gott så då passade vi på att ha det trevligt,  ungefär vid halv tre på natten så hjälpte Henrik honom att komma hem med barnen, Dennis stoppade vi ner i Alvas vagn och Michelle fick bli buren av pappa, tur att vi inte bor så långt i från varanndra.
Dennis & Micha    härliga grabbarna grus
 här e jag på väg att käka upp min dotter

ja en trevlig kväll va det!
I dag går jag och väntar på att tattueraren ska ringa, jag hoppas att han får en lucka i dag, men annars blir det i morgon sa han, hmm vi får se. man blir ju så otålig när man går och väntar på nått roligt, men snart så....
jag uppdaterar er lite senare,

pöss och kjam

Kommentarer

Postat av: sandra

sv; thank u :) jag hade trevligt!

Datum: 2009-01-18, Tid: 16:40:37
Bloggadress: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Vicke

den som väntar på något gott kan aldrig vänta för länge

Datum: 2009-01-18, Tid: 20:06:24
Bloggadress: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0