hostiga barn

skriver ett litet snabb inlägg, medans det e paus i körslaget!

I dag har vi varit hemma hos mina föräldrar och grattat brorsan och pappa. Det vart en hel dag där, sen åkte vi hem och jag lagade mumsig kyclingfile gratäng, och nu sitter vi och tar ett glas vin jag och Henrik. Barnen käkar sitt lördagsgodis och myser.
Jag va till husläkaren med Ida i går, dom kollade halsen och öronen, och tog sänkan, men allt såg fint ut, men mot hostan så fick hon ordinerat astma medicin, och det verkar hjälpa, men i natt så började lilla Alva hosta som bara den, det va nästan som krupp hosta, Henrik satt uppe med henne halva natten till och från, men även hon e bättre i dag, men vi får se vad natten har att bjuda på. Tur att man e två så att man kan turas om, annars så skulle man väl gå som en zombie här hemma.

ne nu ska jag gå och mysa me La famija
kram och puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0