grus i ögonen, och ser dubbelt

     
ohhh vad trött jag e, vill gå och sova nu, men ska försöka hålla mig vaken ett tag till, vi ska glutta på en film nu när barnen sover, vi får se hur länge mina blå kan hålla sig öppna. Jag lägger mig i Henriks famn och myser, och så märker han kanske inte att jag somnar, hihi....

Pratade med Fia för en stund sen och hon frågade om jag ville med ut på en krog sväng på lördag, det skulle bli några tjejer, så det lät ju riktigt trevlit, kommer nästan inte ens ihog när jag va ut med tjejerna sist, så det e nog på tiden, jag gillar inte krogen direkt, men det e sällskapet som räknas, så jag tror det blir en trevlig kväll.




Nu önskar jag er alla en trevlig och mysig kväll, och god natt!
Hörs i morgon




Kommentarer

Postat av: Monixx

Vet precis hur det kan vara. När barnen somnat är man själv ofta skittrött.

Iof sig så är jag väl tillhörande den sanna 'nattuggle-skaran' men ibland så.. Och det finns inget skönare än att somna i soffa framför TV:n. :-)

Datum: 2009-01-18, Tid: 21:32:29
Bloggadress: http://monixx.blogg.se/
Postat av: jane

hej god morgon eller kanske god förmiddag!! såg att klockan var lite mer än morgon!!!kramizzzzz

Datum: 2009-01-19, Tid: 11:19:56
Bloggadress: http://sladdertackan1.blogg.se/
Postat av: jane

ja tvätta ett måste men jag är lite udda...jag gillar att tvätta och sortera tvätt!!!hehe

Datum: 2009-01-19, Tid: 12:12:19
Bloggadress: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0