bak och lite pyssel

mumelimummans har vi käkat i kväll, hade ju lovat Ida blåbärspaj, så då bakade jag en sån till efterrätt i kväll.
det blev blåbär och hallonpaj för att va exakt.


Sen har jag och barnen pysslat lite, fick ett tips i från bollibompas filofix faktist, att göra bok ställ utav gamla flingpaket. dom blev riktigt fina.
   

hur smidigt som helst att göra, man klipper ut formen man vill  ha och sen klär man förpackningen i nå snyggt papper. Mina barn valde med döskallar på, ( så klart )

hoppas ni får en mysig kväll, för det tänker jag ha!
kramen på er

Kommentarer

Postat av: jane

åhhh va gott med paj...brukar oxå göra blåbär och hallon paj till ungarna...dom tjatat på mig nu i 2 veckor..så jag får ta och göra det snart!!!!!

Datum: 2009-01-29, Tid: 21:42:32
Bloggadress: http://sladdertackan1.blogg.se/
Postat av: Monixx

Guuuud vad G O T T det såg ut!

Nu blev jag faktiskt riktigt avis. Och de där bokställen blev ju faktiskt hur bra som helst ju!

Datum: 2009-01-29, Tid: 22:43:04
Bloggadress: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Mia

Men va smart !!! Nu gav du mig en super ideé !! Vi ska ha pysseldag här hemma imorgon med barnen. Efter en veckas sjukdom och ändå är inte alla friska så behövs det pysslas ;)



Å paj..... det ska bli vårt lördags mys !!! (förutom 2,5 kg godis och 2 chips påsar och 2 dippa)

Datum: 2009-01-30, Tid: 15:11:02
Bloggadress: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0