Vägen hem

god morgon!
har nu precis fått i väg grabbarna till skolan, dom va så glada, personalen på skolan hade spolat isen i går igen, så nu skulle dom få åka skridskor i skolan.
Alva och Ida sitter nu och kollar på telletabbies, som tydligen e jätte roligt enligt dom. Själv har jag ledsnat rejält på den eftersom den har snurrat på här ända sen Emil va liten.

                                                            
va det nån som såg första delen i går av VÄGEN HEM ?
Vi såg den, och ja jag vet inte vad jag ska säga men lite intressant e det ju, men det känns ju väldigt konstigt eftersom man känner många av dom, man har ju barn i samma klass och på dagis, och vissa e grannar. Jag kan faktist inte låta bli att tycka synd om dom,  kan man inte bara låta det vara, nu rivs ju allt upp igen för många, boven sitter ju på plats iallafall, Helge, och ja för mig får han gärna ruttna i fängelset.

ne nu ska jag ta och fixa ordning mig, för snart kommer min underbara vän Anneli hit med sin son Liam så ska vi fika och snacka skit, hihi.

pyss!

Kommentarer

Postat av: Yvonne

Nej jag missade tyvärr Vägen hem men ska försöka titta nästa avsnitt. Håller med om att det är lite svårt att avgöra vad man ska tycka i det här läget när saken borde vara utagerad. Nu ska jag ta mig ut till ett superbra köpcenter här i Örebro (Marieberg) och kanske shoppa loss lite eller i vart fall köpa födelsedagspresenter.

Hjärtligt trevlig helg på dig!

Datum: 2009-02-13, Tid: 10:05:31
Bloggadress: http://vonneprat.blogspot.com
Postat av: Thess

Ja man har ju tröttnat på skiten nu! Va f-n låt det vara. Finns det någon som är intresserad ännu? Å du tänk på mig som är uppvuxen här ute,känner många av de sen länge. Har även gått på "deras" kör när jag var i tonåren. Orkade inte titta på programmet igår ens...

Datum: 2009-02-13, Tid: 14:01:04
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Mia

Kanske inte jätte undehållade program. Men jag tycker ändå att för resten av sverige som inte bott mitt i det, är det nyttigt att få veta hur lätt man kan bli manipulerad i "Guds namn".

Min Mogge är ju pingstvän i grund och botten. Han har vänner som är med i den församlingen och känner väl lite obehag över detta han med. Fast samtidgt att det behöver synas och höjas ett "varningens finger" till folk som låter sig luras, så fort Gud är med i bilden.



Drawel, jag vet... men nått vettigt kom det säker ur det haha

Datum: 2009-02-16, Tid: 18:19:58
Bloggadress: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0