trötter

gääääsp... va trött jag e i dag, kanske det e det tråkiga vädret.
I dag har vi varit till tierp och hälsat på hos Henriks syrra, vi skulle grilla, och självklart jut när Henrik tänt grillen och lagt på köttet så kom det ett riktigt spö regn, det bara öste ner, och där stog hjärtat mitt under ett tyg parrasoll och fortsatte grilla, hihihi så söt



I kväll ska vi börja kolla på pestens tid med stewen king, vi har sett den förr men det va många år sen, jag har för mig att den e typ 6 timmar lång, så vi får nog dela upp den på några kvällar.




kram

Kommentarer

Postat av: ♥Linda med familj och Snuffsan i magen♥

Åhh tack så mycket :)

hehe alla stt är bra utom dom dåliga sägs det ju :)

Kram

Datum: 2009-08-11, Tid: 21:23:02
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hm, det där ser ut som Makrillen. Det är ju bara ett stenkast från oss =). Ni skulle ha svängt förbi =)

Datum: 2009-08-11, Tid: 22:26:55
Postat av: Lotta

Ooops, mitt namn kom visst ej med först gången.

Datum: 2009-08-11, Tid: 22:28:19
Postat av: Mamma Russin

haha, vilket underbart kort.. kram kram

Datum: 2009-08-11, Tid: 22:50:58
Bloggadress: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0