gräs änka

jaha då e man snart gräsänka då, usch va tråkigt!! Jag ska strax köra Henrik och Emil & rasmus till tåget, dom ska till norrland och fiska med Henriks pappa. Fast det blir roligt för dom att komma i väg själva och få lite far och son tid,  och självklart farfar tid. Jag och tjejerna blir hemma och har tjej tid ett tag och det kan ju va jätte mysigt.
Det jobbiga e väl att dom blir borta hela veckan och guuuu va man kommer sakna dem.

nu ska jag få i mig mitt kaffe sen lär vi åka!

höres sen.
kram




Kommentarer

Postat av: ♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Jo man tackar, de känns som att de va här om dagen som man gick över den stora missfallsgränsen...



Gumman vill du läsa mitt inrednings inlägg, vill gärna höra vad du tycker...

Kram

Datum: 2009-08-02, Tid: 18:23:38
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: vicke

ni får det nog bra på er tjej tid

Datum: 2009-08-02, Tid: 18:41:38
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.10912886

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0