dagen blev bra!

Oj oj va denna dag har gått bra!
Till en början så vill jag tacka Danne som kom hit tidigt i morse och bytte batteri  i bilen så jag kunde slippa starthjälpen.

Va till BM i dag och allt såg fint ut, sf måttet hade ökat tre cm på 3 veckor!!!

Under tiden så va Ida med sin farmor på stan och Alva va med mormor och min syrra och pojkvän,, när jag va klar hos BM så åkte jag till gränby för att träffa dem.
Blev lite shopping i dag me, det e ju så mycket rea, halva rea priset på det mesta så det blev en heldel kläder till barnen i dag me!, men i dag köpte jag även en väska till mig själv, har kikat på den ett tag nu på lindex, så nu slog jag till och köpte den.

Ida e ute och leker med en kompis nu men hon ska snart in, tänkte att vi skulle mysa lite och käka glass framför tvn.
hoppas ni får en mysig kväll ni me, kram

Kommentarer

Postat av: vicke

vad skönt att det löste sig

Datum: 2009-08-03, Tid: 19:15:03
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.10912886
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Skönt at du fick hjälp med bilen..det är inte lätt när den krånglar om man inte har mannen hemma ;)



Och magen drar iväg ser jag! Härligt, då mår bebisen bra :)



Kram!

Datum: 2009-08-03, Tid: 22:04:03
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja hon har barn :O

Hon borde inte ens förtjäna att kallas mamma , för så gör inte en mamma mot sina barn , :(

Hon är sjuk i huvudet .



skönt att det var bra med lilla bebisen , :)

Kramar till dej vännen !

Datum: 2009-08-03, Tid: 22:17:41
Postat av: ♥Linda med familj och LillSnuffsan i magen♥

Om, det pirrar i hela kroppen av spänning.

Hihi min mage växte 3 cm på en och en halv vecka.. Hoppas att hon lugnar ner sig annars så kommer jag att få ha en skottkärra till magen :)



KRAMMM

Datum: 2009-08-03, Tid: 22:44:23
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0