vardag!!!!

Första skoldagen för barnen!  Och herreguuuud va lungt det e här hemma, fast det e faktist skönt att få komma in i vardagen igen tycker jag!
I dag ska jag in till staden och byta ett par skor som jag köpte till Emil förra veckan, dom va för små, sen ska jag förbi barnens hus och kolla in vagnar, jihoooo ILIKE!!!!! Sen om tid finns så blir det en sväng på gränby.

Jag undrar och undrar och väntar med spänning över att få veta vad min blogg vän Sophie fick för  bebis. De åkte in i lördags, men dom har nog kanske inte kommit hem ännu, I allafall så e hon numera 6 barns mamma! go girl!!!

see u later!

Kommentarer

Postat av: ♥ MammaRussin

oj 6 barn.. hihi.. kul.. :)



visst är det lite skönt med vardag och kidsen är i skolan med.. lite rutiner igen.. hur är det med alva idag då??



kram

Datum: 2009-04-14, Tid: 11:00:22
Bloggadress: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, herregud min skapare!!

6 st!!! Nu får du och syrran verkligen ta och fundera på det där privata dagiset, för ni har ju ett underlag i alla mammor du känner... :D

Du ska veta vilket dåligt samvete jag har för att jag inte fixat med din blogg ännu, men det har varit full rulle här och jag har ju BARA EN som håller mej sysselsatt... :)

Jag tänkte som så här... Jag ska inte ha någon bloggdesigntävling den här månaden (vilket varit min tanke från början) utan istället så "ytlyser jag hellre dej som vinnare" direkt, eftersom jag tycker att det skulle vara jätteroligt att fixa en design åt dej (förutsatt att du fortfarande vill, alltså...)

Vad tror du om det?

Kram på dej!

Datum: 2009-04-14, Tid: 16:34:21
Bloggadress: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Bella

Hon fick en son, såg det på FL :)

Datum: 2009-04-14, Tid: 21:43:59
Bloggadress: http://grymmabella.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Åh, sex godingar! Det var ju vad jag ville ha, men mannen sa stopp vid fyra! =) Jag är ganska nöjd faktiskt...=)

kramen och ha en fin dag!

Datum: 2009-04-15, Tid: 09:32:14
Bloggadress: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0