godkännt stämpel i rumpan

haha ja distrikt sköterskan va ju här i dag på 10 månaders hembesök, och hon kollade att Alva kunde krypa, och kollade motoriken och pratade om säkerheten i hemmet osv..

I allafall så va hon nöjd med vad Alva kunde, hon skrattade och sa att ja hon får en mycket väl godkännd stämpel i baken!  hihihihi ja det va ju bra det!

Och gissa om jag blev lycklig i dag när hjärtat ringde redan vid 18. tiden och sa att dom va klara med jobbet och va på väg hem! sååååååååå skönt, jag hade räknat med att han skulle komma när vi låg och sov.

nu på kvällen så struntade vi i det vanliga kvälls fikat som brukar bestå av smårgås och oboy, barnen och jag hade bakat på eftermiddagen så till kvällsfika i dag blev det saftig sockerkaka med marsan kräm, mmmmm

 

barnen grät inte över det!

Kommentarer

Postat av: ♥Flodhästen och Jag♥

Haha Mvg på rumpan ja jag hade ju då varit stolt :)



Ja dom har bara sett en på ultraljuden som vi har varit på. Men barnmorskan säger att jag har en väldigt stor mage, hur man nu ska tolka det...



Allt bra med dig annars gumman????

Kram

Datum: 2009-04-23, Tid: 10:45:52
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Halloj! Vad smaskigt med sockerkaka & vaniljsås =D På måndag börjar jag att jobba natt! Sååå underbart. Kramizzz

Datum: 2009-04-23, Tid: 11:21:54
Bloggadress: http://leia1313.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0