vägning på gymmet idag!!

oj oj oj!!  va vad jag sa till min tränare när vågen visade -9 kg  PÅ 4 VECKOR!!!! Helt otroligt, men jag har skött mig och motionerat och tränat flitigt, sen att jag lever på 500 kal om dagen hjälper ju också till! Va som sagt in till gymmet i dag och skulle träna och sen skulle vi ha gruppträff, men vad jag hade glömt var att vi skulle göra ett konditions test i dag efter att ha tränat, hmmm, men det va bara på med dojjorna och ta sig ut i motions slingan... resultatet va väl så där.. men as jobbit var det och förmodligen kommer det bli bättre med flåset varje vecka.

ne nu blir det soffan i kväll... tycker jag förtjänar det, se en film med gubben kanske... såå nice

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0